luni, 6 septembrie 2010

06.05.2010 - 10:32

1. cum sa te casatoresti dupa doua luni de futai?
2. cum sa iti pierzi prietenul cel mai bun pentru ca ti-ai tras-o aseara cu un fost?
3. si nu in ultimul rand cum sa ti-o tragi pe capota cu tipul de care ai vrut sa scapi 3 ani de zile, pe care l-ai urat tot atata timp? si apoi sa te rogi sa-si tina gura, iar daca nu, poate o sa am voie sa imi bag surubelnita in gatu lui. de ce surubelnita? ca asta o am la indemana.
sau as putea sa il strangulez cu o pereche de chiloti pe care am dat 1 milion.:-l

maine fac 30 de ani:
-am tot atatea zerouri in minus in cont;
-inca locuiesc cu parintii;
-imi beau cafeaua la jumate de doza;
-fumez marijuana de la un drac de 15 ani;
-am intalnire cu bacchus la fiecare miez de noapte;
-incerc sa ies din mediocritate si sa scriu un roman. dar cuvintele nu ies cu clestele din gura si din maini, iar alcoolismul din sange nu ma face decat sa aberez.

mi-aduc aminte de o scrisoare de acum 12 ani:

Draga cine-oi fi,

Oficial demisionez din postura de adult. Vreau sa am din nou 5 ani si sa intreb pana si cele mai stupide lucruri. Sa joc sotron si sa desenez cu creta pe trotuar. Sa ma rusinez cand se zice la naiba, nu ca acum cand mi se pare arhaism. Sa nu stiu ce-s aia barbati sau puli. Si sa nu-mi pese de masurile in plus de la blugi.
Azi te trezesti ca ai 5 ani si te uiti la desene, maine ai 18 si fumezi primul joint, dar ieri ai avut 30, ai inceput de burta de la bere si puti a firma si a "om mare". O sa fac un dus.

Cu stupoare si injuraturi,
EU.


dar pentru ca aseara am boschetarit iar azi am sedinta foto, o sa dorm si o sa imi imprastii sporii balosi pe toata perna.
Noapte buna.

Niciun comentariu: