sâmbătă, 11 septembrie 2010

gandurile unei cafele 2


se termina vacanta si eu nu am avut nicio bauta sanatoasa. sticla de scotch ma asteapta nerabdatoare in geanta. nu ma indur sa o scot de acolo sa nu o uit maine. iar luni iar e iesire de betive si eu incerc sa recuperez toata vara in 2 zile de septembrie si un tip. un tip dragut pe care l-am visat aseara in sort ca imi gatea clatite americane cu sos de ciocolata. imi vreau vara inapoi cu agatarile de o zi si cu un zambet tamp pe mecla. il vreau si pe Bici sa imi cante din vama si pe john doe cu scrisorile noastre tipice.oh..escapade dulci si amoroase.
17 ani.
17 ani si inceput de septembrie.noapte tarzie. japonezii faceau vin din oase de tigru. vanzatorii de sicrie vindeau tuica in sticle mici. montam o lentila mioapa si aveam un tremur in subsolul fiintei mele. atat de tare se simtea incat administratorul blocului s-a trezit din somn si a fugit sa inchida robinetele.sa nu ii inund.
ma suna un prieten de Dincolo.spunea ca face tot posibilul sa ne vedem. ca ii pare rau ca a plecat in graba. ca e greu de inteles cum e acolo si e aglomeratie.m- a rugat sa beau un vin usor si pentru el.ii era sete si ii era dor sa-i fie sete.am varsat usor intr- o chiuveta rece un vin negru, inchis.cat sa iei o gura,batrane.si mie mi-e sete-si sunt viu...
mi-e sete si am dor de balcik. pescurusii imi tipa in urechi iar nisipul mi se scurge prin vene. [geo]

Niciun comentariu: